1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Mora-Brynäs


Sv: Mora-Brynäs
sylf:
en pinne var är det bästa som kan hända sett ur en tikares ögon ;)

Sv: Mora-Brynäs
Lhati är alltid emot oss!

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: Han touchade till Lahti efter det och då fick han 10 min och då slog det slint och han jagade linjedomarna ;-)

Sv: Mora-Brynäs
Vågar man lyssna nu den sista minuter? brrr. Skott av Widing, nära..

Sv: Mora-Brynäs
Det är NU Widing ska kliva fram,men han kanske har jetlag!!

Sv: Mora-Brynäs
65selander: 3-2 i Globen nu :(

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Inte dags att pinka jycken nu?

Sv: Mora-Brynäs
Falken: sista minuten*... Kom igen, vi gör en Leksand!

Sv: Mora-Brynäs
FAAN DIF 3 - 2 .. Helt otroligt !!

Sv: Mora-Brynäs
OK,en pinne i hamn.

Sv: Mora-Brynäs
Skönt. En pinne iaf.

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Får vara nöjda med det men en till skall vi kunna lura till oss.

Sv: Mora-Brynäs
Falken: Jaja... en pinne får ses som godkänt...
Viktgt att inte släppa till någon extrapinne nu..

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: Det var orättvist. Både HV71 och Frölunda verkar göra riktiga läggmatcher.

Sv: Mora-Brynäs
Skandal av VF att tappa en 0-2 ledning mot ett sånt skitlag i sista!

Sv: Mora-Brynäs
En pinne (minst) det får vi va nökd med! TACK HONKEN!

Sv: Mora-Brynäs
2p nudå ! Då passerar vi Mora !! :)

Sv: Mora-Brynäs
Helt otroligt, Djurgården gör 3-2... Skönt att vi fick en poäng i dag i alla fall, nu tar vi en till!

Sv: Mora-Brynäs
3-2 DIF! helvette!

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: Lita aldrig på en Göteborgare.VF suger.

Sv: Mora-Brynäs
har vi nån klack i Mora??? helt dö tyst!

Sv: Mora-Brynäs
sylf: MoDo gör sitt jobb iaf. 5-1

Sv: Mora-Brynäs
lillovechkin: Lite svårt att höra i radio kanske ;)

Sv: Mora-Brynäs
65selander: Alltid nåt...

Sv: Mora-Brynäs
ojojoj SSK till Kval ! :P

Sv: Mora-Brynäs
65selander: Ja 14 pinnar ner till SSK nu.... de kommer aldrig att orka ta sig upp över strecket.

Sv: Mora-Brynäs
65selander: Vi får kanske vara glada med att vi förmodligen slipper kvalserien i år, men det vore ju trevligt med slutspel :). Hoppas på vinst mot DIF.

Sv: Mora-Brynäs
GävleLasse: Näe,inte en chans.Det är ungefär som om vi skulle ta en 3:e plats typ...Omöjligt!

Sv: Mora-Brynäs
VF får PP nu, får hoppas på 3 - 3 !

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: Vad menar du nu?

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: Hoppas inte du att VF kviterar?

Sv: Mora-Brynäs
nejje Molin ut, nu äre ba å hålla ut bakåt !

Sv: Mora-Brynäs
4 mot 3 för Morrrra nu!

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: Aaa jag läste vel jag trodde du menade vår match ;)

Sv: Mora-Brynäs
DIF - Frölunda SLUT 3 - 2 .. suckar ! :(

Sv: Mora-Brynäs
Faaan det här går åt FANDERS!

Sv: Mora-Brynäs
nu gör nog mora mål i sitt pp, lovar nästan

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: hehe ok lungt hörru ;)

Sv: Mora-Brynäs
Lahti kunde tyvärr inte hålla sig, utan måste bara få avsluta med en tvåa.
Gissa vilka som fick den tvåan? :-)

Sv: Mora-Brynäs
Brynäs1912: Nej det här fixar vi...

Sv: Mora-Brynäs
Håll ut nu Brynäs! Fan, jävla skit att vi ska få spela BP nu och så vinner Djurgårde. Ahhh!

Sv: Mora-Brynäs
Brynäs1912: kom igen nu brynäs , kläm in en i boxplay ;D

Sv: Mora-Brynäs
GävleLasse: Dax att kontra in en puck nu!

Sv: Mora-Brynäs
Huge: Oberoende domare? Kanske inte, det är lite för mycket tjänster och gentjänster i Elitserien tycker jag. Kolla på utvisningsstatistiken.

Sv: Mora-Brynäs
aja båda lag fick 1p iaf :P synd att DIF drog ifrån ba :( Jävla VF !!

Sv: Mora-Brynäs
Helt OK ändå bra häng på slutspel!

Sv: Mora-Brynäs
Bra kämpat Brynäs!

Sv: Mora-Brynäs
Helgesen: 1 pinne i alla fall.

Sv: Mora-Brynäs
Salibou: jag ger dom godkänt med 3-3 iaf

Sv: Mora-Brynäs
Huge: Ja,finnen förnekar sig inte,var tvungen att ta en BIF utv i sudden.

« · 663914 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)