1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen

Mora IK - Brynäs IF


Sv: Mora IK - Brynäs IF
Metal Guru: jo det var det ju ...

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: Nu börjar domaren dominera!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_:
Det var nog mer Sperrle som inte ville vara kvar.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Börjar sakna Herman ;/

Sv: Mora IK - Brynäs IF
MIK börjar nog ångra att dom släppte Sperrle ^

Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_: kom igen nu brynässsssssssssss ifffffffffff

Sv: Mora IK - Brynäs IF
känns som kommentatorerna är lite partiska....lol

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Metal Guru: Nej inte idag iaf ..

Sv: Mora IK - Brynäs IF
aaaah aahhhh nära kvittering . jäkla brendl måste va farlig hela tiden ;P

Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_:
2-2 SNABBT nu

Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_: kom igen nu brynäs

Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_:
Är det inte samma C-15-band som alltid..?

Sv: Mora IK - Brynäs IF
1-3 SNABBT nu

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Bättre musik än vanligt idag iaf ;P

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Metal Guru: fan ha två sidor uppe plus webbradion...då dör nog min gamla dator....:)

Sv: Mora IK - Brynäs IF
power81:
Om inte dottern också har tagit över swehockey.online, så kan det vara ett hett tips.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: tackar

Sv: Mora IK - Brynäs IF
power81: 2-3.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
65selander: Vi brukar ju ha våran svacka i andra perioden, lite kyla i tredje när Mora börjar tokrusa så dyker det nog upp några fina kontringslägen.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
65selander: vad står det i den matchen? Dottern har tagit tv i beslagt.-..Disney är visst viktigare än txt tv....:)

Sv: Mora IK - Brynäs IF

Nu spelar tomtarna i webradion Jefferson Airplane.


Sv: Mora IK - Brynäs IF

sylf: Gusten får ner i båset och ryta till lite.

Förövrigt så är det fördel MIF i bottenfinalen just nu.


Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: Nejnej så länge vill man inte pinas ;D Hehe

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Vi är bra på att tappa ledningar i år tydligen .. slappnat av både mot MoDo, Luleå och nu Mora.. inte bra

Sv: Mora IK - Brynäs IF
GävleLasse: Ja,nu får han fan ta tag i det här och fixa hem 3 pinnar!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
GävleLasse: Han väntar med trean i tom kasse, kvitterat och betalt.

Sv: Mora IK - Brynäs IF

rafalski:

Nära ögat, hörru.


Sv: Mora IK - Brynäs IF
sylf: Nu är det dags för Bäckis att kliva in i handlingen...

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Metal Guru: Ja den tar jag på mig, nu önskar jag att Mora kvitterar :-)

Sv: Mora IK - Brynäs IF
GävleLasse: Ja,det verkade som om han fick åka ostört från blå och in på mål.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
sylf: Typiskt att de skulle bli passiva nu när de fick in tvåan i slutet på perioden...De åkte väl å väntade på periodpausen...

Sv: Mora IK - Brynäs IF

rafalski:

den där får du ta på dig, va?


Sv: Mora IK - Brynäs IF
Brendl .. vem annars? Det märks ju iaf vilka kommentatorerna hejar på :P

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: Ja, det önsketänkandet höll ju länge:-((

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski:
Då var det kirrat.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_: fannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_: fannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: det höll inte...:(

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: där rök den :(

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: Den är redan rökt:-(

Sv: Mora IK - Brynäs IF
faaaaan

Sv: Mora IK - Brynäs IF
sylf: Då är det bara Sperrles nolla som skall bevakas.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: Nu måste vi föryngra laget. Gamlingarna hänger ju inte med...

Sv: Mora IK - Brynäs IF
viktigt mål av Ove Molin

Sv: Mora IK - Brynäs IF
power81: Det är (som vanligt) dom äldre spelarna som dominerar på bortaplan :-)

Sv: Mora IK - Brynäs IF
jimmy_90_bif: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Ovanligt att odm säger "ett riktigt ovemolin mål" ;D;D hah

Sv: Mora IK - Brynäs IF
jimmy_90_bif: ove molin

Sv: Mora IK - Brynäs IF

sylf: Gusten är kvällens maskot.

Snyggt av Ove förövrigt ;-)


Sv: Mora IK - Brynäs IF
sylf: Molin, verkar vara gamlingarnas kväll.

« · 779584 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)