Mycket talar för att Niklas Anger stanna
« Föregående · 290204 Till forumet
Sv: Mycket talar för att Niklas Anger stanna
65 Selander: Tyvärr tror inte jag Canadiens "glömmer bort" Anger. Han får säkert ett anbud. Det kommer massor av svenskar att få där i början-mitten av juli. Och nu har ju också Nicke i dagens tidningsintervju klart uttalat att han sticker om får ett erbjudande. Så jag gissar att nästa tunga depp kommer lagom till ens semester börjar...
« Föregående · 290204
Min spontana egoistiska tanke är jag hoppas att Montreal glömmer bort Anger iaf denna säsong! ;)