Nokelainen
114832 · Nästa » Till forumet
Sv: Nokelainen
passbie:
Eskos utalande är antagligen gjort före matchen mot Leksand.
Eller så har han gjort som en sann Brynäsare,dvs raderat den ur minnet
Eskos utalande är antagligen gjort före matchen mot Leksand.
Eller så har han gjort som en sann Brynäsare,dvs raderat den ur minnet
Nokelainen
"Vi har bara förlorat en match på försäsongen..." säger Nokelainen till Expressen. Han måste ha sämre minne än vad jag har, och det säger banne mig inte lite det...