Nyförvärv 2005/2006
487784 · Nästa » Till forumet
Sv: Nyförvärv 2005/2006
stefan Bskv: Molin gör ett jättejobb i 4-5 spelet, frågan är väl vad han har för lön.
Sv: Nyförvärv 2005/2006
stefan Bskv:
Sorry,,såg inte det du skrev om kontrakten..
Du verkar vara ovanligt klok för att vara Brynäsare dock..två stycken TIK are som du vill ha till brynäs :-)
Sorry,,såg inte det du skrev om kontrakten..
Du verkar vara ovanligt klok för att vara Brynäsare dock..två stycken TIK are som du vill ha till brynäs :-)
Sv: Nyförvärv 2005/2006
stefan Bskv:
Markus skrev väll på ett treårs kontakt med MIF om jag inte är ute och cyklar, Lundin lär nog hamna i TIK nästa säsong skulle jag tro..
Markus skrev väll på ett treårs kontakt med MIF om jag inte är ute och cyklar, Lundin lär nog hamna i TIK nästa säsong skulle jag tro..
Nyförvärv 2005/2006
Oavsett hur de är kontraktsbundna eller inte, så skulle jag vilja se Markus Mattiasson samt Andreas Lundin från Sundsvall hockey i Brynäströjan..
Sjödin, Casselståhl, D. Johansson, Kupparinen, Molin, J. Johansson samt Soling får vända blickarna åt annat håll..
Sjödin, Casselståhl, D. Johansson, Kupparinen, Molin, J. Johansson samt Soling får vända blickarna åt annat håll..
Markus själv kunde tänka sig att spela för brynäs vid en tidningsnovis i ST innan säsongen, men valde säkert Malmö av andra skäl. Dels lönen samt flytt till en stad i förändring...Trodde dock aldrig på Malmö för honom..
Andreas Lundin vill jag ha med tanke på att han kan utvecklas till något bra, om han passar in i miljön..en defensiv center, 21 år o framtidsman, men det har vi sagt om många yngre spelare i brynäs:-)för att de sedan står o stampar, men vi kommer igen till 2008 när nästa guld bärgas:-)