Nyförvärv 2005/2006
« Föregående · 487677 Till forumet
Sv: Nyförvärv 2005/2006
stefan Bskv:
Markus skrev väll på ett treårs kontakt med MIF om jag inte är ute och cyklar, Lundin lär nog hamna i TIK nästa säsong skulle jag tro..
Markus skrev väll på ett treårs kontakt med MIF om jag inte är ute och cyklar, Lundin lär nog hamna i TIK nästa säsong skulle jag tro..
Sv: Nyförvärv 2005/2006
stefan Bskv:
Sorry,,såg inte det du skrev om kontrakten..
Du verkar vara ovanligt klok för att vara Brynäsare dock..två stycken TIK are som du vill ha till brynäs :-)
Sorry,,såg inte det du skrev om kontrakten..
Du verkar vara ovanligt klok för att vara Brynäsare dock..två stycken TIK are som du vill ha till brynäs :-)
Sv: Nyförvärv 2005/2006
stefan Bskv: Molin gör ett jättejobb i 4-5 spelet, frågan är väl vad han har för lön.
Sv: Nyförvärv 2005/2006
TIKbiff:
Markus själv kunde tänka sig att spela för brynäs vid en tidningsnovis i ST innan säsongen, men valde säkert Malmö av andra skäl. Dels lönen samt flytt till en stad i förändring...Trodde dock aldrig på Malmö för honom..
Andreas Lundin vill jag ha med tanke på att han kan utvecklas till något bra, om han passar in i miljön..en defensiv center, 21 år o framtidsman, men det har vi sagt om många yngre spelare i brynäs:-)för att de sedan står o stampar, men vi kommer igen till 2008 när nästa guld bärgas:-)
Markus själv kunde tänka sig att spela för brynäs vid en tidningsnovis i ST innan säsongen, men valde säkert Malmö av andra skäl. Dels lönen samt flytt till en stad i förändring...Trodde dock aldrig på Malmö för honom..
Andreas Lundin vill jag ha med tanke på att han kan utvecklas till något bra, om han passar in i miljön..en defensiv center, 21 år o framtidsman, men det har vi sagt om många yngre spelare i brynäs:-)för att de sedan står o stampar, men vi kommer igen till 2008 när nästa guld bärgas:-)
« Föregående · 487677
Sjödin, Casselståhl, D. Johansson, Kupparinen, Molin, J. Johansson samt Soling får vända blickarna åt annat håll..