Nyförvärv
« Föregående · 136082 Till forumet
Sv: Nyförvärv
aphac: Så här skriver lokalblaskan i Sötälje: "Brynäs helt under isen", "Brynäs hakade, låste och åkte ivägen", "SSK snurrade upp Brynäs grundligt", "SSK lekte katt och råtta med Brynäs", "Brynäs rejält grinigt - det blir alltid grinigt när vi möter Brynäs, de har några griniga gubbar i Djoos, Sjödin och Larsson" (Stefan Bemström).
Slutsats: jag tror inte Brynäs gjorde nån bra match.
Slutsats: jag tror inte Brynäs gjorde nån bra match.
« Föregående · 136082
Mårtensson,Mårs;Wågström och Soling alla borta med nuvarande budget, då borde det finnas utrymme för nått nytt.
Ang. BIF:s aggresivitet mott SSK så har jag hört att det var inte bra(smaken är som baken). Laget har definitivt aldrig spelat en hel match hittills denna säsong,utan att falla ihop i nån period.
Ge fan i o dribbla,utan mera skott med returtagningar(ruggigt trött på Angers TV-puckfinter strax innanför blå,inte ens jag skulle gå på dom).