Nyförvärv
136141 · Nästa » Till forumet
Nyförvärv
Undrar om BIF har börjat förbereda för nått nyförvärv eftersom det står i dagen GD att Mårs inte är önskvärd längre?
Mårtensson,Mårs;Wågström och Soling alla borta med nuvarande budget, då borde det finnas utrymme för nått nytt.
Ang. BIF:s aggresivitet mott SSK så har jag hört att det var inte bra(smaken är som baken). Laget har definitivt aldrig spelat en hel match hittills denna säsong,utan att falla ihop i nån period.
Ge fan i o dribbla,utan mera skott med returtagningar(ruggigt trött på Angers TV-puckfinter strax innanför blå,inte ens jag skulle gå på dom).
Mårtensson,Mårs;Wågström och Soling alla borta med nuvarande budget, då borde det finnas utrymme för nått nytt.
Ang. BIF:s aggresivitet mott SSK så har jag hört att det var inte bra(smaken är som baken). Laget har definitivt aldrig spelat en hel match hittills denna säsong,utan att falla ihop i nån period.
Ge fan i o dribbla,utan mera skott med returtagningar(ruggigt trött på Angers TV-puckfinter strax innanför blå,inte ens jag skulle gå på dom).
Slutsats: jag tror inte Brynäs gjorde nån bra match.