Olsson
86133 · Nästa » Till forumet
Sv: Olsson
Kessler:
Nog kan väl man säga så, men kvalitén är väl inte såå bra.
Per Löfström torde vara undantaget. Hermansson är ingen super spelare precis. Christer Olsson har förmodligen haft Leksand i tankarna länge eftersom han velat fram och tillbaka. Betänk dessutom att han är kompis med "Masken". Tyskland var nog bara en dimridå. Brynäs behöver å andra sidan förnyelse, så det kan kvitta med Olsson.
Bissett är ju tydligen - enligt Hockeymagasinet - ett tänkbart namn för Leksand. Om nu Leksand är beredda att betala för honom. Att ge leksand någon kredit vore vansinne, minst sagt. Vill dom ha honom får dom väl betala.
Nog kan väl man säga så, men kvalitén är väl inte såå bra.
Per Löfström torde vara undantaget. Hermansson är ingen super spelare precis. Christer Olsson har förmodligen haft Leksand i tankarna länge eftersom han velat fram och tillbaka. Betänk dessutom att han är kompis med "Masken". Tyskland var nog bara en dimridå. Brynäs behöver å andra sidan förnyelse, så det kan kvitta med Olsson.
Bissett är ju tydligen - enligt Hockeymagasinet - ett tänkbart namn för Leksand. Om nu Leksand är beredda att betala för honom. Att ge leksand någon kredit vore vansinne, minst sagt. Vill dom ha honom får dom väl betala.
Olsson
Hockeymagasinet påstår att Christer Olsson är aktuell för Leksand. Är det taktik att dumpa en av Sveriges bästa backar till en konkurrent? Anger och Miettinen mot Bissett och Rudslätt. Laitinen mot Olsson. Laitinen och Miettinen måste vara jävligt bra om säsongen 02-03 ska bli bättre än 01-02.
Det luktar å andra sidan Brynäs 4:e line långa vägar.
Man torde inte få hicka precis.