Olsson
« Föregående · 87909 Till forumet
Sv: Olsson
Huss:
Som jag sagt tidigare - Olsson HAR HELA TIDEN varit inställd på Leksand och kompisen "Masken". Tyskland har bara varit ett villospår och det tror jag faktiskt att SK har kommit på.
Det är klart att LIF ska betala - det var tydligen lite annorlunda med Bissett - han krävde tydligen alldeles för mycket pengar.
Han har väl inte fattat att han är i den s k utförsbacken.
Som jag sagt tidigare - Olsson HAR HELA TIDEN varit inställd på Leksand och kompisen "Masken". Tyskland har bara varit ett villospår och det tror jag faktiskt att SK har kommit på.
Det är klart att LIF ska betala - det var tydligen lite annorlunda med Bissett - han krävde tydligen alldeles för mycket pengar.
Han har väl inte fattat att han är i den s k utförsbacken.
Sv: Olsson
micke: Bra att ni är nöjda, för det är vi med! C.O är värd varje krona
Länkar:
http://www.superstars.nu
http://www.superstars.nu
Sv: Olsson
Mr T: Det går väl helt i linje med LIF:s, för mig obegripliga, värvningspolicy så här långt. Hoppas Masken oxå tycker att Crippa är värd varje krona, alla ca 1.500.000 kr. Liksom man tycker att Micke Pettersson är värd så mycket att man dubblade hans lön han hade i MoDo. Personligen känns det som att LIF kunde få jävligt mycket bättre för pengarna...
« Föregående · 87909