Olsson
« Föregående · 87909 Till forumet
Sv: Olsson
Huss:
Som jag sagt tidigare - Olsson HAR HELA TIDEN varit inställd på Leksand och kompisen "Masken". Tyskland har bara varit ett villospår och det tror jag faktiskt att SK har kommit på.
Det är klart att LIF ska betala - det var tydligen lite annorlunda med Bissett - han krävde tydligen alldeles för mycket pengar.
Han har väl inte fattat att han är i den s k utförsbacken.
Som jag sagt tidigare - Olsson HAR HELA TIDEN varit inställd på Leksand och kompisen "Masken". Tyskland har bara varit ett villospår och det tror jag faktiskt att SK har kommit på.
Det är klart att LIF ska betala - det var tydligen lite annorlunda med Bissett - han krävde tydligen alldeles för mycket pengar.
Han har väl inte fattat att han är i den s k utförsbacken.
Sv: Olsson
micke: Bra att ni är nöjda, för det är vi med! C.O är värd varje krona
Länkar:
http://www.superstars.nu
http://www.superstars.nu
« Föregående · 87909