1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778961 inlägg · 7967 ämnen

Omgång 6!

128947 · » Till forumet

Sv: Omgång 6!
micke: Aspen måste ju också luftas för att han inte skall stå och rosta ihop. Kan ju vara så att han sett het ut på träningarna. Spelsugen måste han under alla omständigheter vara. Det är nog psykologiskt riktigt att låta Ramen känna flåset i nacken....
Är som sagt annars inte direkt orolig över spelet. Sån´t här går i vågor. Rätt vad det är så börjar alla åka rätt, får pucken i fart och vips så klickar allt på plats.......

Sv: Omgång 6!
Det ska bli minst sagt intressant att se Aspens comeback imorgon. Om inte annat så har vi en hyffsad andramålis att sätta in...

Sv: Omgång 6!
Tågny: Jag fattar inte heller varföär Aspen skall debutera imorrn, när Ram har övertygat,Aspen har väl bara spelat en match denna säsong 1-8 mot Leksand!!!

Jag var optimist innan jag fick veta att Aspen skulle stå, nu tror jag på en klar förlust 5-2, såg MODO mot LHC och dem vafr klart bättre än LHC i två perioder men ändå torska man. Pierre Hedin var kung!!!

Sv: Omgång 6!
Jompe: han vill väl kolla vem som är bäst Aspen kanske har ryckt upp sig *pip* mycket

Sv: Omgång 6!
Tågny: ta det lugnt. Jag tror inte Esko väntar på att Ram skall göra en dålig match innan han byts ut. Han kommer bara att bli mer motiverad till matchen efter om han nu får stå...

Sv: Omgång 6!
Jaha! Nu ska Asplund stå i morgon också. Varför byta ut Jamie Ram? Brynäs bästa spelare så här långt. Det är ju han som har hållt oss kvar i matcherna!

Hoppas bara att Asplund vissar vad han kan imorgon. Får han ett snabbt mål emot sig så kan det nog gå hur som helst sen.

Sv: Omgång 6!
Aspen vaktar kassen på lördag. Ska bvli intressant.

Sv: Omgång 6!
Arthur Dent: Vilket lag hejar du på då? Är seg så jag orkar inte gå in och kolla... =/

Sv: Omgång 6!
BrynasDanne: Tack för att du tror vi gör 2mål iaf. mer än vad vi brukar göra ;)

Omgång 6!
Vet att det är lite tidigt men jag strtar tråden ändå...

Timrå-Malmö:
3-2 str...Timrå fortsätter att spela mycket bra men efter Malmös senaste storseger så kan ju allt hända. 2st formstarka lag som möts. En mycket jämn och rolig match på G men Timrå visar sig snppet starkare och vinner med 3-2 efter straffar.

Färjestad-Linköping
1-3... Färjestad har inte visat särskilt god form och jag tror svackan håller sej ett tag till. Linköping har formen inne och vinner en välförkänt seger med 3-1 borta mot värmlänningarna.

MoDo-Brynäs
2-3...Svårtippad match men jag säger 3-2 till Brynäs som den store Brynäs fantasten jag är. Matchen kan sluta hur som hellst men jag tror ändå på att Brynäs visar sig snäppet vassare...

Luleå-Frölunda
2-4... Både Luleå och Frölunda vann senaste matchen men Frölundas form är på topp och jag tror att Luleå får det väldigt svårt!

Södertälje-Leksand
3-2 str... Ännu en svårtippad match. Jämn och en ganska trkuig match att vänta av de 2 bottenlagen...Men Södertälje vinner matchen på straffar.

Djurgården-HV71
2-5... Djurgården har som FBK inte visat någon vidare bra form och jag tror inte att dom klarar kvällens match heller. HV71 vinner stort och välförtjänt med 5-2 i Globen..

128947 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)