1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779505 inlägg · 7967 ämnen

Omstart för HS och Brynäs...


Sv: Omstart för HS och Brynäs...
Jompe: Andersson lär vara en väldigt stark skridskoåkare men har inte nätat den här säsongen så han är nog mest lånad för att få ihop till ett helt lag.

Sv: Omstart för HS och Brynäs...
munkas: "Ja, det här har han faktiskt gjort riktigt bra". (om Sundlöv) Så ska det låta! Mer av din nya positiva stil!!!!

Sv: Omstart för HS och Brynäs...
JanT: Det är kul att inte så många öser skit över laget och ledningen längre.

Sv: Omstart för HS och Brynäs...
Huge: Håller med dig om detta, hur i hela världen kan dom spela Ronnie Pettersson? Där går det verkligen inte undan i svängarna.

Sv: Omstart för HS och Brynäs...
Brynäsare: Nej det har varit lite väl mycket av den varan ett tag nu. Jag tycker att vi endast kan se framåt och i morgon vet vi lite mer om hur pass mycket nyförvärven kan ge

Det viktigaste är att laget kommer in i en bra trend och kan spela lite mer avslappnat, ha ett eget spel istället för att hela tiden anpassa sig efter hur motståndaren spelar.

Men allt kan hända än så länge men som det ser ut så måste Brynäs ha hjälp av andra lag för att kunna nå så långt som slutspel utan inrikta sig på att undvika kvalserien.

Sv: Omstart för HS och Brynäs...
GävleLasse: Ja tyvärr vann ju HV idag så vi har nästan samma avstånd till dom som till slutspelsplatsen men å andra sidan kan vi ju lika gärna passa på att fortsätta satsa på 8:e-platsen nu. Så som Mora har spelat kanske det öppnas upp en slutspelsplats till?

Ja den negativa trenden vi har varit i nu måste vi bryta och då är det perfekt med så pass många nyförvärv tror jag. Linköping gav inte oss mycket till hjälp idag dock men vi får se ur det utvecklar sig. KS bör vi kunna undvika... men förlust imorgon vore inte bra alls.

Sv: Omstart för HS och Brynäs...
Brynäsare: Får Brynäs in en bra trend så kan vad som helst hända och skulle det gå så illa att hv och luleå fortsätter att vinna så har man ju i alla fall en bra trend i laget inför en svår KS

Sv: Omstart för HS och Brynäs...
GävleLasse: Det har du helt rätt i. Vi hade ju en fin trend när Timonen var här och gästspelade, kan vi komma in i något liknande tror jag inte slutspel är uteslutet.

Sv: Omstart för HS och Brynäs...
Brynäsare: Absolut inte, det är fortfarande 36 pinnar kvar att tampas om. Fast jag är rädd att vi kanske har lite för hoga förhoppningar inför morgondagen. De har precis kommit och det kan ju vara så att de inte har hunnit aklimatisera sig än. Kyrö kanske inte har funnit rätt uppställningar osv. Men det skulle ju vara jäkligt skönt om han träffade rätt på en gång :) Hoppas kan man ju alltid göra

Sv: Omstart för HS och Brynäs...
GävleLasse: Ja men vi får åtminstone lira med 4 kedjor och ännu goare blir det när Bergeron kommer in i laget och Walle kanske kommer tillbaka.

Kronwall kanske stannar resten av säsongen förresten (se länk)!

Sv: Omstart för HS och Brynäs...
Brynäsare: Ja det är ju bara det ett plus. Jag hörde att Wahlberg var med och tränade idag så han är med största sannolikhet med mot HV på torsdag :)

Om Kronvall är villig att stanna och att DIF släpper honom så skulle det vara underbart, men hur stor chans är det att DIF släpper honom?

Sv: Omstart för HS och Brynäs...
GävleLasse: Ja det får vi hoppas han betyder nog mer än många tror.

Ja det har sagts att DIF vill ha tillbaka honom innan fönstret stänger inför slutspelet men det kan ju hända att dom kan avvara honom om dom har gott om folk, vet inte hur deras lag ser ut riktigt.


Sv: Omstart för HS och Brynäs...
NHL drar igång om två veckor (se länk)?

« · 494125

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)