önskenyförvärv
« Föregående · 478679 Till forumet
Sv: önskenyförvärv
björne: Gissar att det är många som drar i Lidström och Brynäs har ju knappast ekonomi att ge sig in och konkurrera när lönebuden stiger.
Sv: önskenyförvärv
Om den här kräftgåmgen fortgår och inget drastiskt händer nästa fönsteröppning då måste någon ta sitt ansvar i föreningen och styra upp skutan för att KS överlever vi inte.
Sv: önskenyförvärv
65selander: håller med tror inte att vi skulle klara av KV nu men vi får hoppas att Sundlöv fixar till något under nästa fönster
Sv: önskenyförvärv
70 Rodrigues: Nu är jag inte dyster utan saklig. Tror att denna kräftgång kan föra något gott med sig som storförlusten mot MIK
Sv: önskenyförvärv
65selander: Man lider ju när man läser intervjun med Wahlberg i GD idag. De krigade och slet men orkade inte köra fullt i sextio minuter eftersom truppen är så tunn. Här har vi alltså förklaringen till att Brynäs så ofta tappar sista tio--de orkar inte. Motståndarlaget kör första två perioderna på fyra femmor, vi kör tre femmor hela matchen. Detta har varit vårt största problem i tre säsonger nu.
Sv: önskenyförvärv
65selander: Nu håller till och med jag att det är kris. Och inte blir det bättre av att Modoiterna försöker slå ihjäl de få spelare vi har!!!
Sv: önskenyförvärv
Jompe: Med tanke på Sundlövs snack om att det inte finns några spelare så tycker jag att HV 71 lyckades hyffsat med sina nyförvärv Malhotra o Ceechoo :-))
Sv: önskenyförvärv
Samtidigt måste man inse att går resultaten vår väg (vilket de i och för sig sällan gör) så är vi tillbaka på slutspelsplats imorgon kväll. Det är stenhårt kring strecket. HV kommer förmodligen att fortsätta vandringen uppåt, inteminst tack vare sina nyförvärv (Sundlöv!). SSK kommer också att bli besvärliga. Vi får sikta på 10:e plats med skoternissarna och skaunepaugarna under oss.
Sv: önskenyförvärv
Jompe: Mkt hänger ju på hur vi klarar perioden fram till nästa fönster.
Då kan vi förmodligen vraka och välja bland bra spelare, och framförallt spelare som vi vill ha.
Som du säger, slutspelsplatsen blir svår att nå eftersom HV kommit igång.
Att ha 4 lag efter oss kan bli en övermäktig uppgift....
Då kan vi förmodligen vraka och välja bland bra spelare, och framförallt spelare som vi vill ha.
Som du säger, slutspelsplatsen blir svår att nå eftersom HV kommit igång.
Att ha 4 lag efter oss kan bli en övermäktig uppgift....
Sv: önskenyförvärv
Paddan: Fab 5 det är väl Foppa, Salo, Br Sedin, Snygg-Janne.
Detta är Ärkebiskopen K-G Hammar och hans formation
« Föregående · 478679