Inlägg: 1067334
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Timrå IK Torsdag 25/9 19.00
mattiaskarlgren: Du är märklig du... Vill splittra succélinan med Granis, Sandin och Sundström. Dessutom vore det vansinnigt att sätta ut antingen Dixon (en utpräglad center) eller Granis (succé hittills) på kanten.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK Torsdag 25/9 19.00
mattiaskarlgren: Jag tror tränaren är inne på din linje också. Spräcka den formation som var överlägset bäst senast...
Gör om, gör rätt.
Gör om, gör rätt.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK Torsdag 25/9 19.00
mattiaskarlgren: Vad ska man då säga om kedjan med Molin/Björne?
Dixon har hittills inte visat någonting. Något måste göras med den kedjan och det nu!