Inlägg: 1068925
Sv: A proposito de nada
HF: Jaha.. och vad gör man då?. Ställer sig på Sektion E med brynäsflaggan i hand ! =)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lillovechkin:
Och så en tröja med en stor bild på Nubben på framsidan och Hahl på baksidan...
Have a nice evening... = )
Och så en tröja med en stor bild på Nubben på framsidan och Hahl på baksidan...
Have a nice evening... = )