Inlägg: 1068929
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
rackham: mini Kålle, ikväll får man glömma grollet och önska Timrå lycka till. 2-0 i nuläget. Dagens ord är "Buffert"
Sv: A proposito de nada
Men är det ingen som vet hur man får tag på biljetterna till matchen mot Timrå i EON Arena den 23:e oktober? Hade så gärna haft en ståplats då
Sv: A proposito de nada
Om man anmäler sig som medlem på Brynäs hemsida, blir man då medlem i BT? Eller hur är det? Får man då billigare inträde på ståplatsläktaren? Tacksam för svar..
Och så en tröja med en stor bild på Nubben på framsidan och Hahl på baksidan...
Have a nice evening... = )