Inlägg: 1072275
Svarskommentarer
Sv: Schtaan AIK-Brynäs IF 9 Oktober 19.00
rackham: Eller kanske förstår förresten.
I SM, om inte en första och andra målvakt tydligt visat sig under säsongen, så ska den som bedöms som hetast starta, och får två matcher på sig att bevisa att han ska behålla första spaden. Annars ska den andra in, med omedelbart bums, förutsatt att han inte är ur form.
I SM, om inte en första och andra målvakt tydligt visat sig under säsongen, så ska den som bedöms som hetast starta, och får två matcher på sig att bevisa att han ska behålla första spaden. Annars ska den andra in, med omedelbart bums, förutsatt att han inte är ur form.
Sv: Schtaan AIK-Brynäs IF 9 Oktober 19.00
rackham: Grundregel ska alltid vara att den hetaste ska stå. Men med en långsiktig strategi i grundserien. Markström var het senast, men Lindbäck kanske har sett hetast ut på träning nu? Men förmodligen ingen större skillnad, utan de ser nog het ut på träning för jämnan båda två-) Då köra med den långsiktiga strategin att låta dem spela två tre matcher och sedan vila lika många. Perfekt, tycker jag.
"Spelar vi om SM i "Samma chans"...?" Förstår inte vad du menar!
"Spelar vi om SM i "Samma chans"...?" Förstår inte vad du menar!
Sv: Schtaan AIK-Brynäs IF 9 Oktober 19.00
rackham:
Svanberg sjunde back ikväll,Jonte C får chansen tillsammans med Nolander.....
Svanberg sjunde back ikväll,Jonte C får chansen tillsammans med Nolander.....
Spelar vi om SM i "Samma chans"...?
Hetast står eller skall lotten avgöra...?