Inlägg: 1072836
Svarskommentarer
Sv: Schtaan AIK-Brynäs IF 9 Oktober 19.00
Davey_22: Markström kom ju in ifjol i slutet av serien, och gav laget ett annat lugn därbak. Men även han visade på en kantighet och lite fladdrig i positionsspelet, de första matcherna. Hade också en räddningsprocent i nivå med Lindbäck nu.
Alltså Lindbäck har bara spelat 3 ynka matcher ännu. Jag tror han bara behöver några matcher till för att komma in riktigt i det hela, och spela med en helt annan pondus, än hittills. Sedan om han kommer upp i Markströms nivå, är väl tveksamt, men spännande att se och följa deras "kamp" och utveckling.
Alltså Lindbäck har bara spelat 3 ynka matcher ännu. Jag tror han bara behöver några matcher till för att komma in riktigt i det hela, och spela med en helt annan pondus, än hittills. Sedan om han kommer upp i Markströms nivå, är väl tveksamt, men spännande att se och följa deras "kamp" och utveckling.
Sv: Schtaan AIK-Brynäs IF 9 Oktober 19.00
Davey_22:
Boork hade rätt förra året då...?
Eller gäller det bara målvakterna?
Boork hade rätt förra året då...?
Eller gäller det bara målvakterna?
Sen är det en svår balansgång hur ofta Lindbäck ska stå, att matcha in yngre spelare kan ju inte bara gälla forwardsplatserna, utan även målisarna.
Och Lindbäck håller ändå så pass bra klass att man bör kunna tänka långsiktigt och ge han hyfsat med speltid nu i serien även om Markström är en fantommålvakt.