Inlägg: 1072877
Svarskommentarer
Sv: Schtaan AIK-Brynäs IF 9 Oktober 19.00
MickeB: "Jag tror han bara behöver några matcher till för att komma in riktigt i det hela"
Han får ju minst fem raka matcher runt jul.
Som både vi här inne och någon spelare var inne på så är alla poäng lika viktiga när serien summeras.
Varför inte spela med bästa laget? Speciellt i en lördagsmatch hemma mot ett av lagen vi förmodligen måste ha bakom oss OM vi ska till slutspel/undvika KS?
Jag tycker inte heller att Lindbäck ska lastas för förlusten igår, men det är en helt annan fråga. Lindbäck ska få spela när Markström är sliten, visar sämre form än Lindbäck eller spelar J-VM. Det är min åsikt.
Han får ju minst fem raka matcher runt jul.
Som både vi här inne och någon spelare var inne på så är alla poäng lika viktiga när serien summeras.
Varför inte spela med bästa laget? Speciellt i en lördagsmatch hemma mot ett av lagen vi förmodligen måste ha bakom oss OM vi ska till slutspel/undvika KS?
Jag tycker inte heller att Lindbäck ska lastas för förlusten igår, men det är en helt annan fråga. Lindbäck ska få spela när Markström är sliten, visar sämre form än Lindbäck eller spelar J-VM. Det är min åsikt.
Alltså Lindbäck har bara spelat 3 ynka matcher ännu. Jag tror han bara behöver några matcher till för att komma in riktigt i det hela, och spela med en helt annan pondus, än hittills. Sedan om han kommer upp i Markströms nivå, är väl tveksamt, men spännande att se och följa deras "kamp" och utveckling.