Inlägg: 1073744
Sv: Brynäs - Södertälje
claesw: ähhh de har glömt bort sina lösenord eller så är den en ena person bakom alla "nick"
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Södertälje
Antar att det kliar i fingrarna på Charnezky att göra ett målvaktsbyte...
Är inte Klasén kraftigt överskattad?
Skönt att vi inte har sådana primadonnor i vårt lag.
Till sist trumma hör hemma i kärringklacker! Kan inte junioren som ansvarar för den glömma den hemma fortsättningsvis?
Är inte Klasén kraftigt överskattad?
Skönt att vi inte har sådana primadonnor i vårt lag.
Till sist trumma hör hemma i kärringklacker! Kan inte junioren som ansvarar för den glömma den hemma fortsättningsvis?