Inlägg: 1073736
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Södertälje
claesw: Gnällspikarna gnäller bara när det finns skäl till det. Nu finns det inget skäl till att gnälla och således gnäller vi inte. Jag hittade förresten din borttappade dumstrut, du kan hämta den i Brynäs-shopen.
+ 1
Sv: Brynäs - Södertälje
claesw: ähhh de har glömt bort sina lösenord eller så är den en ena person bakom alla "nick"
Sv: Brynäs - Södertälje
claesw: ja alla väntar ju bara tills ni ska förlora. Så att det bli krig här inne igen.
VAD har hänt med alla gnällspikar??
Myling, Magico osv?? Vad ÄÄR ni??
Är ni måhända inte riktiga supportrar utan svin som bara förpestar sidan när det går åt h..lvete ?? ?