Inlägg: 1073863
Sv: Brynäs - Södertälje
claesw: Gnällspikarna gnäller bara när det finns skäl till det. Nu finns det inget skäl till att gnälla och således gnäller vi inte. Jag hittade förresten din borttappade dumstrut, du kan hämta den i Brynäs-shopen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Södertälje
munkas: Det kanske hade varit smart att skriva lite positiva saker istället för att lysa med sin frånvaro och därigenom eliminerad spekulationer som dessa...