Inlägg: 1074930
Sv: A proposito de nada
Känns lite jobbigt nu när det börjar bli lite skador i laget, vi har verkligen ingen bred trupp och alla mannar behövs.. Hoppas Jonsson och Dixon är tillbaka relativit omgående, annars får nog Sundlöv öppna skattkistan..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: "annars får nog Sundlöv öppna skattkistan.."
Vad tror du den innehåller? Pengar?
Han får vara glad om han hittar Salmings gamla playboyskor och nåra ostmackor däri.
Vad tror du den innehåller? Pengar?
Han får vara glad om han hittar Salmings gamla playboyskor och nåra ostmackor däri.