Inlägg: 1077274
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
Huge: Inge svårt alls. Om det inte vore för att du kategoriskt sågar alla som inte "deppar" på ditt sätt.
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
Huge:
Tydligen så svårt att det håller igång en gästbok på HS... ;-)
Det här går att doktorera på...
Tydligen så svårt att det håller igång en gästbok på HS... ;-)
Det här går att doktorera på...
Mitt förhållningssätt utgår från hur JAG personligen ser på saken och inte från vad som är rätt eller fel, eftersom det inte finns vare sig nåt rätt eller fel när det gäller åsikter.
Hur svårt kan det vara?