Inlägg: 1077287
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
Huge: Inge svårt alls. Om det inte vore för att du kategoriskt sågar alla som inte "deppar" på ditt sätt.
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
Jajjen: "Inge svårt alls. Om det inte vore för att du kategoriskt sågar alla som inte "deppar" på ditt sätt."
Inte konstigare än att DU kategoriskt sågar MITT och en del andras sätt att "deppa".
Men det kanske inte räknas eftersom du tror dig sitta inne på sanningen själv, eller....?
Kom in i matchen nu istället.
Vi har olika åsikter, inget annat.
Och ingen av oss gör förhoppningsvis anspråk på att vara sanningsförkunnare.
Inte konstigare än att DU kategoriskt sågar MITT och en del andras sätt att "deppa".
Men det kanske inte räknas eftersom du tror dig sitta inne på sanningen själv, eller....?
Kom in i matchen nu istället.
Vi har olika åsikter, inget annat.
Och ingen av oss gör förhoppningsvis anspråk på att vara sanningsförkunnare.
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
Skiter väl i Timrå men kollar man deras sida är det ändå svårt att njuta. Dom beskriver känslor som varit en brynäsares vardag sen 2002. Och kan bli igen. Däremot är det lätt att njuta av vårt läge just nu. Påminner om att va nykär. Eller nyskiten. Fan va det är skönt att va brynäsare!