Inlägg: 1103127
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC vs Brynäs IF 081226
Bissett19: Inte fan vågar Phuhl kasta några handskar.
Den dryge göteborgaren i C+ har jag fått nog av: "Får målvakten slå en liggande spelare i målgården" (var faan ska han annars slå han?). Ankans senila tugg går att leva med.
Timrå och Djurgårn på väg uppåt. 7 poäng till strecket.
Den dryge göteborgaren i C+ har jag fått nog av: "Får målvakten slå en liggande spelare i målgården" (var faan ska han annars slå han?). Ankans senila tugg går att leva med.
Timrå och Djurgårn på väg uppåt. 7 poäng till strecket.
Skönt att våra transatlanter visar lite stake genom att ta varsin fight med LHC-spelare.
Annars är det en bedrövlig tillställning,många ser fortfarande ut att sitta kvar i tomtens knä.Även kommentatorerna är bedrövliga,dem pratar om allt annat än hockey stundtals.....
Jag tror vi får se kastade handskar mellan Pihl och Wanvig i tredje.