Inlägg: 1103132
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC vs Brynäs IF 081226
Jajjen: Ja, den goa gubben på kommentatorshyllan kan ju slänga sig i väggen, jävla drygjävel. Ankan ger jag inte mycket för, jävla bjäbb-gubbe. Arnhe Hegerfors i all ära, men han har tappat stinget han med, pension tack.
Klart som fan att de borde kunna hålla Markan hemma från JVM, men enligt Brynäs så kommer Lindbäck ersätta Markström kanonbra och visa vilken bra målvakt han är. JO TJENA, idioter.
Klart som fan att de borde kunna hålla Markan hemma från JVM, men enligt Brynäs så kommer Lindbäck ersätta Markström kanonbra och visa vilken bra målvakt han är. JO TJENA, idioter.
Den dryge göteborgaren i C+ har jag fått nog av: "Får målvakten slå en liggande spelare i målgården" (var faan ska han annars slå han?). Ankans senila tugg går att leva med.
Timrå och Djurgårn på väg uppåt. 7 poäng till strecket.