Inlägg: 1109388
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
ante08: Säg inte att den pajasen ska förstöra matchen imorgon.. SUCK!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
MarcusElving:
Skulle inte han sluta?eller var det Lahti?
Jag är glad så länge inte Sören "Puckot" Persson dömer......
Skulle inte han sluta?eller var det Lahti?
Jag är glad så länge inte Sören "Puckot" Persson dömer......
+ 1