Inlägg: 1109394
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Bissett19: Sören Persson är tragisk liksom Morgan Johansson.. Rådbjer, Rönnmark och Lärking är bara dåliga.. Vinnerborg och Tomas Andersson är de enda domarna jag har förtroende för i stort sett.. Andersson dömer ju inte Brynäs så allt som oftast är det Puckon som dömer.. Man får vara glad de gånger Vinnerborg dömer. :P
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Bissett19: nä det var Lahti som skulle sluta. Kan väl säg Grattis till segern redan nu. För med Lärking på isen vinner vi nog inte matchen imrron.
Skulle inte han sluta?eller var det Lahti?
Jag är glad så länge inte Sören "Puckot" Persson dömer......