Inlägg: 1109402
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Bissett19: Sören Persson är tragisk liksom Morgan Johansson.. Rådbjer, Rönnmark och Lärking är bara dåliga.. Vinnerborg och Tomas Andersson är de enda domarna jag har förtroende för i stort sett.. Andersson dömer ju inte Brynäs så allt som oftast är det Puckon som dömer.. Man får vara glad de gånger Vinnerborg dömer. :P
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
MarcusElving: Skojar du? Vinnerborg är ju blåskåtast i Europa? :)
Tycker faktiskt även jag att Morgan Johansson är riktigt bra, klart han gör skitmatcher som alla andra domare..
Tycker faktiskt även jag att Morgan Johansson är riktigt bra, klart han gör skitmatcher som alla andra domare..
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
MarcusElving: Jag tycker att Morgan Johansson är skitbra. Seriöst!