Inlägg: 1109489
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Partyjack: Nej jag skojar inte, Vinnerborg är bland det bästa tycker jag. Oftast konsekvent och rättvis och det är huvudsaken.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
MarcusElving: Vinnerborg är ju skaplig men i matcherna i Jönköping och Göteborg pallar han inte trycket. Lite konstigt att han får döma HV öht, han är ju nästan därifrån.