Inlägg: 1109491
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
MarcusElving: Vinnerborg är ju skaplig men i matcherna i Jönköping och Göteborg pallar han inte trycket. Lite konstigt att han får döma HV öht, han är ju nästan därifrån.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Peja:
Mig veterligen så är Vinneborg Kronobergare. Om du startade en protestlista som skulle omöjliggöra hans deltagande i matcher i KA, så skulle du förmodligen få 333 610 påskrifter från Jönköpings Län :-)