Inlägg: 1109822
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Från GD.se:
Wanvig är just nu 13:e forward. Han har inte plats bland fyra formationer, konstaterade Niklas på presskonferensen.
En kvällstidnings skriverier om att han har 235.000 kronor i månadslön kan dock helt avfärdas, ren nonsens. Hans lön ligger inte alls på den höga nivån.
- Han kanske inte har så hög lön trots allt? ingen som vet, ingen som vet......
Wanvig är just nu 13:e forward. Han har inte plats bland fyra formationer, konstaterade Niklas på presskonferensen.
En kvällstidnings skriverier om att han har 235.000 kronor i månadslön kan dock helt avfärdas, ren nonsens. Hans lön ligger inte alls på den höga nivån.
- Han kanske inte har så hög lön trots allt? ingen som vet, ingen som vet......