Inlägg: 1109841
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
MarcusElving: "En kvällstidnings skriverier om att han har 235.000 kronor i månadslön kan dock helt avfärdas, ren nonsens. Hans lön ligger inte alls på den höga nivån."
Va tror du den ligger på då? 12500 och gratis käk på pigalle?
Självklart har han en lön i den klassen, annars skulle han inte vara här.
Va tror du den ligger på då? 12500 och gratis käk på pigalle?
Självklart har han en lön i den klassen, annars skulle han inte vara här.
Wanvig är just nu 13:e forward. Han har inte plats bland fyra formationer, konstaterade Niklas på presskonferensen.
En kvällstidnings skriverier om att han har 235.000 kronor i månadslön kan dock helt avfärdas, ren nonsens. Hans lön ligger inte alls på den höga nivån.
- Han kanske inte har så hög lön trots allt? ingen som vet, ingen som vet......