Inlägg: 1109947
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
sylf: 12500 och gratis käk på pigalle låter väl inte så dumt? :P haha!
Klart han har bra lön, men var inte så säker på att den är SÅ jävla bra. Det vet inte du ett dugg om, inte jag heller. Det vet bara Kyle själv tillsammans med de som betalar ut lönen till honom. Kvällstidningar är duktiga på att överdriva och späda på när de ska skapa rubriker.
Är det så att han tjänar så mycket pengar, så ska han så långt ifrån Gävle han kan komma så fort som möjligt.. Har man en sådan lön så kan man inte lalla omkring som han gör.. Iofs så verkar ju CZ´s tålamod med Wanvig vara slut med tanke på att han är bänkad.. Kanske ett tecken på att han tjänar otroligt mycket.. Men ingen kan vara 100% säker, inte ens du.
Det låter på dig som att han skickar en kopia på sin lönespec till dig varje månad.
Klart han har bra lön, men var inte så säker på att den är SÅ jävla bra. Det vet inte du ett dugg om, inte jag heller. Det vet bara Kyle själv tillsammans med de som betalar ut lönen till honom. Kvällstidningar är duktiga på att överdriva och späda på när de ska skapa rubriker.
Är det så att han tjänar så mycket pengar, så ska han så långt ifrån Gävle han kan komma så fort som möjligt.. Har man en sådan lön så kan man inte lalla omkring som han gör.. Iofs så verkar ju CZ´s tålamod med Wanvig vara slut med tanke på att han är bänkad.. Kanske ett tecken på att han tjänar otroligt mycket.. Men ingen kan vara 100% säker, inte ens du.
Det låter på dig som att han skickar en kopia på sin lönespec till dig varje månad.
Va tror du den ligger på då? 12500 och gratis käk på pigalle?
Självklart har han en lön i den klassen, annars skulle han inte vara här.