Inlägg: 1115323
Svarskommentarer
Sv: Dax att knipa en trea på bortais mot Timrå i kväll 22/1-09
äh nu är det kört.
Bara att ladda för nästa match. Fortfarande 1 poäng från fjärdeplatsen.
Bara att ladda för nästa match. Fortfarande 1 poäng från fjärdeplatsen.
Sv: Dax att knipa en trea på bortais mot Timrå i kväll 22/1-09
bradberry: "Å vad får du för dem tror du? Möjligtvis nån Djurgårdare då"
Å fan, kan man få en Djurgårdare för ett par hockeybiljetter?
Å fan, kan man få en Djurgårdare för ett par hockeybiljetter?
- Håller faktiskt med. Jag skulle skämmas om Bif ledde eller hade oavgjort...
65selander: "Ja, det börjar bli läge att sälja biljetterna till lördag på svarta börsen. "
- Å vad får du för dem tror du? Möjligtvis nån Djurgårdare då? Ska en Brynäsanhängare ha dem kan det sluta med att det blir DU bsom får betala...