Inlägg: 1115339
Svarskommentarer
Sv: Dax att knipa en trea på bortais mot Timrå i kväll 22/1-09
arnio: "Bara att ladda för nästa match"
- Jag spyr...
Sluta ladda!
Du ska vara förbannad och mordisk. Du ska DEPPA!!!!!
Du ska inse att Brynäs inte haft ett sämre lag sedan 50-talet och att de spelar seriens tråkigaste hockey.
Du ska inte ladda du ska BOJKOTTA SKITEN!
...Och inse att allt var bättre förr!
- Jag spyr...
Sluta ladda!
Du ska vara förbannad och mordisk. Du ska DEPPA!!!!!
Du ska inse att Brynäs inte haft ett sämre lag sedan 50-talet och att de spelar seriens tråkigaste hockey.
Du ska inte ladda du ska BOJKOTTA SKITEN!
...Och inse att allt var bättre förr!
Sv: Dax att knipa en trea på bortais mot Timrå i kväll 22/1-09
Helvete vad Molin drar ner pucktempot i PP.
Bara att ladda för nästa match. Fortfarande 1 poäng från fjärdeplatsen.