Inlägg: 1115344
Sv: Dax att knipa en trea på bortais mot Timrå i kväll 22/1-09
Helvete vad Molin drar ner pucktempot i PP.
Svarskommentarer
Sv: Dax att knipa en trea på bortais mot Timrå i kväll 22/1-09
Peja: Blir kul att få gå på Hovet nu på lördag och se ett lealöst Brynäs mot ett pånytt fött DIF :-(
Sv: Dax att knipa en trea på bortais mot Timrå i kväll 22/1-09
Peja: Det skulle vara skönt med Lind och Sundström i laget.