Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1117407
Svarskommentarer
Sv: Djurgårn-Brynäs Hovet 24/1-09
GävleLasse: Alla vet att Sundlöv är en pajas, det behövs inte sägas mer.
Sv: Djurgårn-Brynäs Hovet 24/1-09
GävleLasse: I Huges ögon gör ju Sundlöv ett bra jobb var än Brynäs hamnar i tabellen. Frågan är om det ens är teoretiskt möjligt att Sundlöv kan göra ett dåligt jobb? Hur skulle egentligen det gå till?
Det kanske bara var otur och tillfälligheter att man fått kvala sig kvar i 50% av de säsonger som Sundlöv varit sportchef?