Inlägg: 1119161
Sv: A proposito de nada
Jag skiter i nyförvärv. Det enda jag hoppas på nu är att Lind och Sundström ska komma tillbaka.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hård: Amen!!
Sen en fundering; Om 3 spelare e borta (Lind, Danielsson & Sundström).
Vem betalar ut lönerna åt dom?
Känns som det funkar i vanliga svensson livet att nån försäkring eller kassa går in och betalar, eller?
Så då kommer nästa fundering;
Klubben har inte betalat ut några löner/fulla löner.
Så med min begränsade matiematiska kundskaper så borde detta ha gjort att klubben sparat pengar.
Eller är jag helt fel ute?
Sen en fundering; Om 3 spelare e borta (Lind, Danielsson & Sundström).
Vem betalar ut lönerna åt dom?
Känns som det funkar i vanliga svensson livet att nån försäkring eller kassa går in och betalar, eller?
Så då kommer nästa fundering;
Klubben har inte betalat ut några löner/fulla löner.
Så med min begränsade matiematiska kundskaper så borde detta ha gjort att klubben sparat pengar.
Eller är jag helt fel ute?