Inlägg: 1119170
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: Försäkringarna brukar väl hoppa in vid 3månader elelr något när det gäller hockeyspelare. lr var dte inte något sånt?
Sv: A proposito de nada
Lindström: Sådär har vi nog trott sedan Brynäs ekonomi blev känd. Men i Brynäs fall blir det aldrig några pengar över. Det är alltid kärvt läge. Fan vet hur dom räknar. Man blir så jävla less på deras ständiga budgetgidder.
Sen en fundering; Om 3 spelare e borta (Lind, Danielsson & Sundström).
Vem betalar ut lönerna åt dom?
Känns som det funkar i vanliga svensson livet att nån försäkring eller kassa går in och betalar, eller?
Så då kommer nästa fundering;
Klubben har inte betalat ut några löner/fulla löner.
Så med min begränsade matiematiska kundskaper så borde detta ha gjort att klubben sparat pengar.
Eller är jag helt fel ute?