Inlägg: 1119173
Sv: A proposito de nada
Lindström: Sådär har vi nog trott sedan Brynäs ekonomi blev känd. Men i Brynäs fall blir det aldrig några pengar över. Det är alltid kärvt läge. Fan vet hur dom räknar. Man blir så jävla less på deras ständiga budgetgidder.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jajjen: Mariestad-Malmö 4-2
Laget har förmodligen dyrare trupp än Brynäs, många av spelarna i Malmö skulle få muntergökarna härinne att börja dregla av hänförelse.
Tror du fortfarande på Malmö i KS???
Laget har förmodligen dyrare trupp än Brynäs, många av spelarna i Malmö skulle få muntergökarna härinne att börja dregla av hänförelse.
Tror du fortfarande på Malmö i KS???
Sv: A proposito de nada
Jajjen: Ja tyvärr så har vi vant oss vi det....
Så +++ = - ivarje fall i Bif
Så +++ = - ivarje fall i Bif