Inlägg: 1125497
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Brynäs 10 februari
Jajjen: Du glömde en likhet.
Inget av lagen gör några mål!! Tråkiga 1-0, 2-1 segrar eller storstryk!
Inget av lagen gör några mål!! Tråkiga 1-0, 2-1 segrar eller storstryk!
Sv: Frölunda-Brynäs 10 februari
JanT: "Om du tänker efter riktigt noggrannt så hittar du säkerligen flera saker i livet som du för det första kan påverka själv och för det andra betyder mer för dig än Brynäs IF.
Fokusera på dem och låt BIF leva sitt eget liv."
"Men, det är ingen katastrof om vi åker ner."
Kan rekommendera www.startrek.com/startrek/view/community. Tror din livsvisdom funkar bättre där.
Fokusera på dem och låt BIF leva sitt eget liv."
"Men, det är ingen katastrof om vi åker ner."
Kan rekommendera www.startrek.com/startrek/view/community. Tror din livsvisdom funkar bättre där.
Inte mycket som talar för att vi kan undvika kval. Det som kunnat rädda oss var om Markström släppte max 2 mål per match men han har helt klart en svacka lagom till avslutningen. Väl i kvalserien kan bara ett mirakel rädda oss. Till skillnad från tidigare brynäsupplagor i KS finns ingen spetskompetens som skiljer oss från dom allsvenska lagen.
Otroligt 1 är att ledningen trodde att laget skulle räcka i ES.
Otroligt 2 är att man lyckats skapa ingenting ur arenasatsningen.
Otroligt 3 är att man går ut och pratar om SM-guld inom 3-5 år samma säsong man har tidernas sämsta brynäslag med stor risk att åka ur.
SSK är ett gammalt hat- och skitlag men till min fasa upptäcker jag att vi har jävligt mycket gemensamt. Finns inga som sparkar tränare så ofta, finns aldrig några pengar, spelar- och ledarrekryteringarna är fullständigt ogenomtänkta, nyckfulla och usla, ledningen är totalt irrationell och säger ofta en sak men gör nåt helt annat. Tom. spelet på isen har vi kopierat; vi spelar mer defensivt och tråkigt än skithockeyns mästarlag SSK. För ett antal år sen presenterade SSK en "trestegsraket" där tredje året skulle innebära SM-guld. Tredje året åkte man istället ur ES.