Inlägg: 1127335
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
Herregud det lutar åt en bypassoperation efter matchen, nu måste vi lyfta upp spelet i tredje om det ska bli poäng. Morgan Johansson har varit mer än lovligt enögd såhär långt. OM det krävs så placera Sundlöv och P i spelargången inför tredje.
Svarskommentarer
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
Lugn i stormen. Om vi förlorar: tänkt på att vi aldrig förtjänat att leda med 2-1. Rögle är det klart bättre laget. CZ har beordrat stillastående spel i egen zon.
Vinner vi den här matchen bör vi ber Rögle om ursäkt, för det vore stöld.
Vinner vi den här matchen bör vi ber Rögle om ursäkt, för det vore stöld.