Inlägg: 1127444
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
rafalski: Synd bara att TIK och SAIK vinner sina matcher, annars hade vi gjort ett rejält hopp uppåt i tabellen.
Svarskommentarer
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
GävleLasse: Fy f-n vilken viktig seger! Man blir tamejfan tårögd. Oerhört viktigt med 4-4 mellan DIF-MoDo.
Det är dem vi konkurrerar med om plats 8! Inte SAIK/TIK.
Det är dem vi konkurrerar med om plats 8! Inte SAIK/TIK.