Inlägg: 1127475
Svarskommentarer
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
JanT: Även jag är stolt över grabbarna, de två senaste matcherna har varit riktigt bra genomförda! Två PP mål är riktigt fint, fortsätt så =D
Nu får folket pallra sig upp på hemmamatcherna som är kvar, det är spelarna värda. SSK hemma nästa va?
ENDA IN I KAKLET NU!!!!!!!!
Nu får folket pallra sig upp på hemmamatcherna som är kvar, det är spelarna värda. SSK hemma nästa va?
ENDA IN I KAKLET NU!!!!!!!!
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
JanT: Ja jag tror att det är så gott som klart vilka lag som får kvala. Nu är siktet inställt på slutspel.
Hur som helst är jag jävligt stolt över lagets insats i de 2 senaste matcherna!
När nöden är som störst...
RBK får mycket svårt att undvika KS nu.