Inlägg: 1127503
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
Storhonken: Jag tror Silfverberg hade 5 minuters istid eller något sådant, så det är svårt att bedömma hans insats. De få byten han fick tycker i alla fall jag att han hade bra speed, stressade deras backar högt upp och jobbade på bra.
Svarskommentarer
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
MarcusElving: Skönt att höra "hej du gamla indian" när Frölunda får en utvisning.