Inlägg: 1127553
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
rafalski: Det naggar mig att vi har en match mer spelad! Men vafan, jag tror fasiken att vi grejar slutspel ändå. SSK hemma och DIF hemma, 6 poäng där så känns det ruggigt BRA!
Svarskommentarer
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
MarcusElving: DIF hemma, den avgör mycket. Tar vi seger där så är de avsågade och det kommer stå mellan Modo och oss i sista omgången.
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
MarcusElving: Vas och Alcéns styrka är just deras stelthegenskaper, att vara utan att synas....
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
MarcusElving: Ja ska vi till slutspel så är det där två måstematcher.