Inlägg: 1127590
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
Ovanligt lugnt här ikväll, ni sitter väl inte och ser på melodifestivalen, vik hädan melodifestival.
Svarskommentarer
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
rafalski: "Ovanligt lugnt här ikväll, ni sitter väl inte och ser på melodifestivalen, vik hädan melodifestival."
Vi vann.
Det räcker för att 95% av skribenterna härinne håller sig undan.
Och du vet vilka 95% jag talar om.
Jobbigt nu för munkas med anhang....
Vi vann.
Det räcker för att 95% av skribenterna härinne håller sig undan.
Och du vet vilka 95% jag talar om.
Jobbigt nu för munkas med anhang....